parlaska Yani hata var mı yok mu onu bilemiyorum. Ben de ödeneği tek seferlik alıcam diye biliyordum. İlk ödeneği geriye dönük 14.500 aldım (4 çocuk için). Sonra başka bi işlem için gittiğimde bi kadın söyledi bana ödenek almaya mı geldin diye. Dedim ben aldım, o da her ay alacaksınız dedi çocuk 5 yaşına girene kadar. Git istersen bi dene dedi. Gittim kimliğimi verdim doğum parasını alıcam diye 5.000 tl ödendi. Sonraki her ayın 1-5 arasında gittim aldım.