asyae kitap bilmiyorum almadım ama biz de neredeyse 1 aydır ek gıdaya başladık. Alerjen ürünleri 3 gün denettiriyorum meyve ve sebzede tek gün gidiyorum. 3 gün kuralı kalktı çünkü sadece yoğurt yumurta sarisinda 3 gün gittik bir de labne tadiyoruz bugün 3. Günümüz. Sebzelerde patates kabak havuc bezelye tattık. Avokado yeni bulabildim olgunlaşmasını bekliyorum onu hala yiyemedik. Bir de tuzsuz caciktan sarımsak tadına baktı 😄 meyvelerden de muz elma şeftali armut yedik. Meyveleri, sebzeleri yoğurtla karıştırıp veriyorum bazen. Bazen tek veriyorum. Dün yoğurt mayaladim bugün bakacağım inşallah tutmuştur 😄 yumurta beyazı da denetecegim 3 gün, lor peyniri deneyeceğiz.
doktor böyle tadimla git daha sonra meyve pureleri muhallebiler yapıp yedirebilirsin dedi. Bana kağıt falan vermedi internetten araştırarak ilerleyebilirsin dedi. Bende artık tadimlar bitince başlayacağım.