Vallaha benimki de öyle. Ayakta geziyoruz yok,bahçeye çıkıyoruz yok,balkona çıkıyoruz yok.Hiç bir türlü yemiyor. Doktorumuz farklı tadlar istiyor olabilir dedi ama öğün olarak farklı bir şey veremiyoruz en fazla kaç çay kaşığı muhallebi tarzında mamalar