lavinmom geçicek canım sabret. Bende kafayı yemek üzereydim 24 aylığız şuan hala geçebilmiş değil ama alıştı en azından biraz çocuk görünce çok ağlıyordu mesela şuanda da ağlamasa bile temkinli yaklaşıyor önce izliyor sonra oynamaya başlıyor. Şimdi de 2 yaş sendromu var 3 yaşa doğru geçer diyorlar bekliyorum sabırla