Kızlar bu yaşıma kadar hep düzenli şekilde devam ediyordu ekstra farklı bişe yapmadım ama bu ay hem 1 gün gecikti adetim dün acayip bi karın bel ağrısı dedim olacak 2 gündür gelen giden hiçbişe yok ağrı hafif şekilde devam ediyor başına gelen var mı bu arada ilaç spiral falan hiçbişe kullanmıyorum