Bu sabah hamile olduğumu öğrendim endişelendim, korktum yetememekten ama bir yandanda mutlu hissediyorum.
18 aylık bebeğim var çok hareketli daha çok küçük onu ihmal eder miyim diye düşünmeden edemiyorum ister istemez kaygılanıyorum inşallah korktuğum gibi olmaz her şey çok güzel olur bu arada elhamdülillah ilk bebeğime tedaviler sonucu hamile kalmıştım
Şimdi beklemeden oldu vardır bunda da bir hayır diye düşünüyorum ama bazen insan ister istemez kaygılanabiliyor
Benim durumumda olan var mı nasıl süreçlerden geçtiniz?