Bebeğim 7.5 aylık. Ek gıdaya geçti 3 öğün yemek yiyorum haliyle daha az emiyo ama benim 1 2 haftadır sütüm neredeyse gelmiyo. Geceleri sadece çok verimli sütüm oluyo. Acaba sütüm mü bitti ne yapmam lazım. Üzülüyorum çocuğum emmek istiyorum gelmiyo ağlıyo gelmeyince bırakıyo memeyi