erkekannesi5 Kızlar merhaba benim oğlum 13 aylık hala yürümüyor adım bile atmıyor sadece koltuğa tutunuyor sıralamıyor bile ben kollarından tutup yürütmeye çalışıyorum ama oturuyor direk bi yardımcı olurmusunuz ya nasıl yapıcam
aslhnkrts erkekannesi5 her çocuğun gelişimi farklı benim kızımda öyleydi 15 aylıkken yürüdü daha hazır olmayabilir
_tugcee erkekannesi5 Benim kızımda 13 aylık ve tutunarak yürüyor çok güzel sıralama da yapıyor ama tek başına yürümeye hiç cesareti yok🫠🫠bende bi umut bekliyorum yürümesini☺️ Evde sıralama yaparak cirit atıyor yoksa
subrk erkekannesi5 ayağa kendisi kalkıyor mu.Yoksa sizmi kaldırıp koltuğa tutuyorsunuz. Kendi kalkıyorsa yakında sıralar.Kalkmiyorsa da siz bol bol ayakta tutun.Koltuğa oyuncak koyun teşvik edin.Daha zamanı var demek ki endişelenmeyin
3cocuklutalebe Benim kızımda oğlum da 14 aylıkken yürüdü. Zamanı vardır henüz sıkıntı etmeyin 18 aya kadar normal diyor doktorlar 🥰
subrk erkekannesi5 O zaman yakında yan yan sıralar. Benim kızımda yürütmeye çalıştığımda oturuyor. Kendi yapmak istiyor. Halbuki bazı çocukların hoşuna gidiyor. Kendine güveni gelince yürürler artık