eliftugba Geçen haftalarda çatlatma iğnesinden sonra test yapmıştım ve silik çıkmıştı bugün çıktım dr ve keseyi gördüük 2 hafta sonra da kalp atışını duyuyacaz inşallah Rabbım kimsenin kucağını boş bırakmasın
sgzm Hayırlı olsun sağlıkla gelsin işallah bende pcosa rağmen bebeğimi kucağıma aldım işallah sizde kavuşursunuz :)