patastikof Ben ailemle yurtdışında büyüdüm sonradan Tr ye geldik.. Teyzemler, annemin teyzeleri veya kuzenler yurtdışında olanlar da var Trnde olanlar da.. Yugoslav olduğu için anne tarafı çoğu halen memlekette veya AB de , bizde hep git gel olmuştu , annem çok özlem çekyiği için ABD den kesin dönüş yaptıştık biz ablam annem ben , babam halen orada.. Ne zaman ki annem vefat etti ve ben eşimle tanıştım aynı zamanda , eşimle karsr almıştık Tr de gidişat kötü olduğu ve bizde aile kurma fikrimiz olduğu için.. İş, şirket açma , oturum ws konularında eşim zaten vize davetiye işi yapıyordu ki halen yapıyor..
*Ablamın Tr de şirketi var; onun üzerinden Bali ye yerleşmeye karar verdi ve şusn Endonezya/Bali de yaşıyor..
*Bizim eşimle beraberken ilk çıkış ülkemiz Kıbrıs olmuştu ek olarak çalıştığımız işten dolayı sonrasında geri Tr dönüp kendi şirketimizi Karadağ/Podgorica da bir süre orada kaldıktan sonra güzel bir teklifle Almanya ya geldik ve şuanda Almanya da devam ediyoruz..
İş veya şirketle iyice araştırarak belli ülkelere çıkabilirsiniz.. Maddi durumunuza göre araştırıp
*Herkes zor, gelme, etme diyor; akraba veya eş dost hatta tanımadık biri de ama bence kendi hayatdaşlığınıza , yoldaşlığınıza , maddiyatınıza bakın.. Kimseyi takmayın, bize de yapmayın vs denildi; kayınvalidem beni aşırı aşırı sever 🤪😜 çocuğumu benden alıyorsun demişti bana olan aşırı sevgisinden 😂😂😂 Halbuki; ben veya biz evlatlarımızın refahı ve gelecrğini düşünerek hareket ettik.. Şuan 4 evladım var , kayınvalidem gözden Irak misali şuan hem hak veriyor hem seviyor (😜🙃😂) ..
Uzun yazdım detaylı oldu bazı yerler ama şunu demek istiyorum; siz önce birbirinizi düşünün, az önce yazdığım gibi kimse sizi desteklemeyecek, gelin veya gidin demeyecek.. Siz sadece kendini yoldaşlığınıza bakın sonuçta her ne kadar kalabalık veya çok arkadaşlı da olsan “Sizin sizden başka kimseniz yok..” 🍀🥰