Nehirrrr55 Arkadaşlar renkli camasilariniza hangi deterjanı kullaniyosunuz ben ikisine Omo kullaniyodum ama baktım renklilerin rengi soluyor Omo beyazlarda coj güzel çıkarıyor siz renklilere ne kullaniyosunuz
oylesinebiri__ Nehirrrr55 bingo sıvı deterjan kullanıyorum renklilere beyazlara omo toz deterjan yoksa beyazlar beyaz kalmıyor
26merve26 Nehirrrr55 bingo sıvı deterjan kullanıyorum keratin yazan mor bişey hem kokusu hem performansı güzel ben çamaşırlarımda toz deterjan kullanmıyorum çok yıpratıyor sağlıklı bulmuyorum sadece sıvı deterjan kullanıyorum yumuşatıcı bile kullanmama gerek kalmıyor mis gibi kokuyor yumuşacık hemde
tomris5527 26merve26 bende hep sıvı kullanırım bi deneyeyim dedim toz aldım çamaşırları mahvetti ne rengi kaldı bide semsert oluyo
26merve26 Sonsuz18 aynen benim yumuşatıyor valla bingo bu ara maşallah çok güzel deterjanları mesela ariel omo nun sıvı deterjanları yumuşatıcı istiyor ama bingo keratin istemiyor
Nehirrrr55 alpaslanmom_ çocuklara yeni kıyafet alıyorum bir yikamada hemen renk gidiyor canım sıkılıyor bu sefer
26merve26 tomris5527 evet evet ben artık evime sokmuyorum kayınvalidemde kaldık bi süre o toz kullanıyor bildiğin renkleri değişti bazı kıyafetlerimizin 😢 tozsu tozsu oluyor zaten hissediyorum onu giyince bile 🫠
meeerve Nehirrrr55 beyaz ve renkliler için bingo toz deterjan kullanıyorum koyu renkliler için sıvısını