mercankus okula kimse kayıt yaptıramadı mı yani? Temmuzda başladı kayıtlar, önce ön kayıt yapıldı sonra asıl kayıtlar başladı ağustosta. Ve okulların açılmasına iki hafta var. İki haftada kayıtları almak, sistemi oturtmak mümkün olur ama daha gelmemiş müdür. Müdür dışında kayıt alınamıyor mu? Mesela biz müdürle hiç görüşmedik. Okulun müdürü var ama gittiğimizde müdür yoktu okulda