ayggiz Kızlar merhaba oğlum 7 aylık ek gıdaya başladığımızdan beri kabızlık sorunu yaşıyoruz doktor başka probiyotik yazmıştı ama eczanelerin hiçbirinde yok en sonunda bir eczane bu probiyotiği verdi kullanan var mı aranızda
456PlayerEsra ayggiz hiç bilmiyorum ama ben ne verirsem içine mutlaka doğal zeytinyağı ekliyorum meyve püresine bile koyuyorum bide probiyotikli yoğurt yapıyorum
fatmaanuurr22 ayggiz kızım 1.5 aylık kabızlık sorunu yaşadığımız için geçen hafta bu damladan eczacı önerisiyle aldım üçüncü gün etkisini gösterdi düzenli kullanmak gerekiyor internet üzerinden alışveriş yapan annelerin yorumlarına da baltim çok iyi geldiği söyleniyor
ayggiz 456PlayerEsra bende aynı şekilde evde yapıyorum yogurdunu activia probiyotik mayasını kullanıyorum, zeytinyağı kendi yaptığımız has zeytinyagini kullanıyorum ve tüm yemeklerine dahil ediyorum bilmiyorum başka ne yapmaliyim 🥹 çocuğum çok zorlanıyor ya