duyguozgl1 456PlayerEsra bugün oldum 2-3 gündür azalmıştı zaten bundan mıymış, bebeğim aç kalır mı ya
sezgigi sezgigi cevap geldi mi anlamında sormuştum :) ben de aynı başlığı açacaktım. 2 aylık bebeğim, regl oldum ve sütte azalma hissediyorum.
mommy53 Bende dogumdan 2 ay sonra adet oldum cok sükür azalma olmadı hatta etrafımda böyle erken adet olanda var onlarda da azalma olmamıs