fdn25 Kızlar normalde beşinci ayda ilk dozla başlayacaktık ama bebeğimde idrar yolu enfeksiyonu falan çıktı ateşleniyordu o yüzden cesaret edip yaptıramadım. İlla beşinci ayda mı başlanması gerekiyor 6-7 aylarda falan başlanamıyormu menenjit aşılarına
Deletedmom2987 fdn25 enfeksiyon varsa sen istesende yapmazlar bütün aşıları yaparken soruyorlar öksürük ateş var mı diye enfeksiyonu geçsin öyle yaptır 6.ayda da olabilir farketmiyor
fdn25 aysebb Bende okuduğum araştırdığım şeylerden öyle anladım ama çevremdeki insanlar beni yanıltıyor 🤦🏻♀️
fdn25 edafra00 bizimde doktor beşinci ayda başlatmıştı ama bazı sorunlar çıktı cesaret edemedim ama istediğimiz zaman başlanabiliyormuş
fdn25 oylesinebiri__ bende illa beşinci ayda başlanacak sandım. Rota belli bi haftaya kadar yapılıyor ya bunuda öyle düşündüm