Merhabalar kızım tam 3 aylık oldu ve sadece mama ile besleniyor bazı sebeplerden dolayı emziremedim makinalar kullandım çare olmadı sütüm kesildi 1 buçuk aylıkken ve hipp1 kullanıyorum ve ek gıdaya da biraz biraz başladım mecburen elma püresi veriyorum ufak ufak severek yiyor hiç bir sıkıntımız da olmadı havuç patates püresi de başlamayı düşünüyorum tabi bunlar günde 1 er öğün olarak bu konuda ne düşünüyorsunuz?