PapatyaMom_ 12 günlük Bebeğim fışkırır tarzda kustu çok emdiği için herhâlde kustuktan 10 dk sonra aranmaya başladı ellini felan emıyor direk uyutmalımıyım(uyumuyorda) yoksa emzirmelimiyim kafam çok karışık aç kalır diye korkuyorum :((
Hiilyuss PapatyaMom_ fışkırır tarzda kusmaları takşo edin devamı gelmesi durumunda doktora götürün. Emzirebilirsiniz sorun olmaz
456PlayerEsra PapatyaMom_ mamadan kusma durumlarında vermeyin bi süre diyorlar ama anne sütünü verebilirsin
cimcike Anne bebek uyumdaki hemşireler kustuktan sonra da 15 dk dikm tutun ardından emzirebilirsinşz demişlerdi ben öyle yapıyorum siz de öyle yapabilirsiniz
Aklimideliricem Emzirebilirsin uyutabilirsinde. Kafa darbesi almadığı sürece fışkırır tarzda kusmasında korkma ama doktoruna da danış reflüsü felan olabilir tabi fazla beslendiyse de kusabiliyo
alpaslanmom_ 15 dakika bir meme 15 dakika öbür memeni ver ve her memede gazını çıkar bundan sonrası boş çeker daha vermene çocuğu gazlamana gerek yok canım