alyamrm merhaba 2.ay aşıları yapıldı bugün ilk 3-4 saat birşey yoktu sonrasında katılarak ağlama başladı sizce normal mi
doublemamaa havvalya 5 gün önce yanıtlamışsınız bende bugün yaptırdım aynı durumu yaşıyorum sizin nasıl geçmişti?
alyamrm suraa97 iğne yapılan yerdeki ağrıdan kaynaklı olabileceğini söylemişti doktorumuz hafif buz ile rahatlatabilirsiniz demişti öylede yaptık çok şükür bişey olmadı atlattık bu şekilde