Bebeğim öyle çok uyuyan bir bebek değil. Gece de emdiği için sık kalkıyor. Üst dişlerimiz de yola çıktı geliyor. Onun da huysuzluğu var. Ancak 3-4 gecedir bir anda uyanıyor. Emince hemen uyurdu ama uyumuyor. Kucağımda ayakta sallıyorum yine uyumuyor. Ağlamıyor da. Öyle bana bakıyor. Arada konuşmaya çalışıyor. Sonra yanıma alıyorum. Saçlarını okşuyorum, uyuyacağız annecim, sabah olmadı diyorum. Masaj yapıyorum. Yatakta dönüyor dönüyor ve uyuyor. Bu normal mi 🥲