tuanaozturk Kizlar oglum 1 yasinda… ama premature yiz.. ve virusleri hemn kapiyor , sizde de boyle mi?
gzm_42 tuanaozturk geçmiş olsun bağışıklık güçlendirici şeylerden kullansan olur mu bilmiyorum doktora danis tabiki gene ama kaç haftalık doğdu benimde ikizlerim 36+3 haftalık doğdular
ela4_0 tuanaozturk Premature bebeklerin bazilarinda beyaz kan az oluyor buyudukce daha az hastalaniyorlar.
gzm_42 tuanaozturk yok canım kullanmıyorum ben şuanda büyük oğlumdâykn 3 yaşındayken kullanmıştım ama sürekli boğazlari iniyordu her ay antibiyotik iğne kullanıyorduk bağışıklık güçlendirici bitkisel şey âldim 3 ay kullandım cocuk duzeldi çok şükür elhamdülillah
Nisabanu gzm_42 ne kullandınız yazar mısınız oğlum.iki yaşında iki ay içinde üç kere hastaneye yattık kolu delik deşik cevaplarsanız sevinirim