Merhaba arkadaşlar kızım 4 ay 10 günlük son bir haftadır felan huysuz ve çok sinirli,bazen durduk yere kendini bir sıkıyor bağırıyor kendi saçlarını çekmeye çalışıyor, dün daha çok bağırdı mesela,acaba bu d vitamini damlasımı böyle yapıyor hani gaz felan gibi, üç gündür felanda kan ilacı kullanıyoruz yine sağlık ocağı verdi,bunların bir etkisi olabilir mi yada diş çıkarma dönemi ondanmı bilemedim ya, fikirleriniz neler arkadaşlar bir rahatsızlığı yoktur kızımın inşallah ya