anneyimmmben Kullananlar? Memnun musunuz önerir misiniz? Ben düşer diye korkuyorum açıkcası Çocuklar perdeyi çekiyor vs
Mmeelliikkeee anneyimmmben bizim geçen değişti adam çok övdü falan şu kadar taşıyor diye ama hep yapıştırdık hem montelendi yine de
momas anneyimmmben valla siz bile asılsanız çıkmaz çekomastik mi ne onla yapıştırdık duvar iner o inmez
Atailknur anneyimmmben çünkü defalarca düştü tekrar yapıştırmak zorunda kaldık. Ağır tül çekmiyor ben çokk sıkıntı yaşadım.
Rez anneyimmmben çocuk odasındakine asıldılar da çıktı dün onun dışında tüm evde var perdeler de ağır 3 yıldır sorun yaşamadım gayet iyi