22 aylık oğlum. Yaklaşık bir ayrıdır rahatsız oldu 6. Hastalık oldu. Üç gün önceye kadar da ishal kusması vardı şükür geçti şu bir haftadır. Sabah kalkınca ağlıyor ağlayarak uyanıyor hemen mama veriyorum. Susuyor ama bu aralar çok mızmız herşeye ağlıyor uyurken bile bişey olsun falan bir saat bile ağlıyor sebep yokken. Emziği vermesem ağzına iki saat ağlar yani