Kızlar size bi sorum var bebeğim 3 aylık 3. Ay kontrolüne götürdüm doğum yaptığım hastaneye özelde doğum yapmıştım oradaki çocuk doktoruna götürdüm pipisinin ucu dar dedi doktor sünnet etirin dedi olduğumuz şehirde 3 devlet hastanesi var bi hastane de bi kişi ediyor asla önermediler bende götürmedim diğer hastane de doktor 1 ay izne çıkmış ona da gidemiyorum son hastane de üroloji doktoru yapar dediler yapar mı bilmiyorum randevu aldık götürücem sizce üroloji bilir mi sünnet etmeyi ederim derse mecbur ettirecez özelde 25 bin diyorlar o fiyata doğum yaptım ben çok fazla geliyor üroloji sünet yapıyor mu onu merak ettim