duyguozgl1 bezin bantları arka taraftan öne doğru dolanacak şekilde bezi yerleştirilen ilk sızdırma bariyeri olan lastikli kısım içerde olacak zaten ona çok müdahale etmenize gerek yok bezi yeterince gergin bağlarsanız o düzgün duruyor dışarı doğru açılan kısımda dışarda duracak hatta bağlarken araya girerse içeri doğru kıvrılırsa ben özellikle elimle düzeltiyorum dışarı alıyorum bezi yeterince sıkı bağladığınizdan emin olun gevşek bağlanması durumunda hareket etmesiyle bez kayabilir onun dışında markadan kaynaklı bir problemde olabilir her bez bağlamada taşması çok normal değil YouTubede ayrıntılı videolarda onları izleyebilirsiniz