AtesPerisi Kızlar eviniz nasıl dekore ettiniz yani fazla eşya varmı yada sademi seviyonuz evi 2+1 olanlar nasıl dekore ediyor 🥰
sdakbyk AtesPerisi evim 2+1 Oturma odasında bır uclu koltuk ve kose koltuk kucuk tv unıtem var,yatak odasında yatak ,dolap ve şifonyer, çocuk odasında iki yatak iki çalışma masası bir de dolabım var fazlalık ve ıvır zivir olarak hiçbir şey yok
Niyesordunbucevabi AtesPerisi Salon yatak odası ve çocuk odası olarak kullanıyorum 2+1 evim bende sadelik seviyorum kendimi frenliyorum almamak için. Mesela mutfak eşyası beğeniyorum bardak filan evi doldurmamak için vazgeçiyorum 💁🏻♀️
oylesinebiri__ AtesPerisi salonumda l koltuk var t ünitesi köşede vitrin eve ait oda ortada bi tane hali serili 3 lu sehpalarim var köşede o kadar yatak odasında yatak odası takımı var başka da bişey yok 1 odamız var çocuk odası bebeğimizin oyuncağı arabası filan orda duruyor mutfağımda bişey yok 😄 sade seviyorum evime gelenler evin biraz boş mu diyor ben bomboş seviyorum da eşim dolduruyor evi
AtesPerisi Benimde evim 2+1 salon ve oturma odam iki taraf olarak kullanıyom yani arada kapı varmış kırmışlar kapıyı ev sahibi evi satacağı zaman yenilemiş evi yatak odam çocuk odası mutfak ve iki tuvalet banyo var bütün ıvır zıvırım kilerde saklı oğlum sağ olsun süslerimi bile sakladım yani sadece koltuklar sehpalar vitrinler bide tv var tv ünite mi bile kaldırdım
AtesPerisi Çok kalabalık olunca insan boğuluyo gbı benim de eşyam çoktu dağıttık hep kaynanamlara falan verdim en güzeli sadelik