goncali Merhaba arkadaşlar oglum 2 aylık wellcare diye bir D vitaminini kullanıyoruz fısfıs şeklinde ama Sıkınca ağzına bazen damlıyor bazen damlamıyor 2 kere verdim şüphesine düşüyorum. Sizler ne kullanıyorsunuz.? Memnunusunuz..?
Denizarya34 goncali bende wellcare kullanıyorum damla olarak veriyorum kaşığına damlatıp veriyorum deneyin ardından su veriyorum içiyor
Thelefant goncali ben aile hekimliğinin verdiği monoviti kullanıyorum ama ocean kullanmak istiyordum doktorumla görüştüm illa para verip içinizi rahat ettireceksiniz dimi dedi : ) içerikleri aynı hiçbir fark yok , katkı maddelerini sorduğumda hepsinde var yok mu sanıyorsunuz dedi..
goncali Denizarya34 damla olarak içindeki aparatı mi takıyorsunuz. Bende oyle deneyeyim. Ama beceremedim o aparat nereye takılıyor
Tugce22 goncali ben ocean d 400 kullanıyorum puff seklinde ve ya damla seklinde ben damlayı kullanıyorum gozumle goruyorum damladıgını içim rahat edıyor.
Aysuma Bende wellcare kullanıyorum başta dışarı fıslatıyorum bakıyorum geliyor mu diye sonra veriyorum bi sıkıntı yaşamıyorum 🥰
Full Bizede doktorumuz lalika onerdi. Katkisiz ve saf zeytinyagi iceriyormus. Saglik ocaginin verdigi devit asiri gaz yapti. Sabahlara kadar surunduk resmen
deletedmom111 Full Lalika mı😳 bizede doktor onu vermişti de anamdan emziğim süt burnumdan geldi çocuğum sancılan mosmor oldu onun yüzünden
goncali Feyzzzz vita sanık d vitamini varmi bilmiyordum. Cok sevindim. Onun vitaminini 3.5 yaşındaki ogluma başladık ay masallah bir iştah açtı cok memnunum. Teskkurler
dvran22 Ocean d3 kullanıyorum Çok da memnunum kızım 5 aylık damlası bitmek üzere tekrardan alacağım ..Ben damlatma başlığı ile kullanıyorum, diğer fıs fıs başlığı bazen sıkmıyor gibi geliyor bana içim rahat etmiyor
Full deletedmom111 gercektenmi. Gaz mi yapti bizde normal simdilik. Siz ne kullaniyorsunuz en gaz yapmayani hangisi d vitaminlerinin
Sevvalaydin goncali saglik ocaginin verdigini her vermemden sonra kustugu icin mecbur degistirdik biz ocean kullaniyoruz suan memnunuz agri kusma vs yapmadi seviyor :)