t159 geç görmüşüm mesajı, kusura bakmayın. Hepsini kesmiştim, bebeğimdeki gerçek süt alerjisi olduğu için içinde süt ve süt ürünü olan her şeyi kestim. 5-6 ay böyle devam etti, sonra bazen diyete uymadım diye mecbur sütü kestik bebeğime zarar vermeye başlamıştı.