Merhabalar Bebişim bir aylık ama prematüre ve yoğun bakımda kaldı. Dün kullanmaya başladık. Sevmedi. Zaten uyumayı da sevmiyor sağ olsun.
Kutusu vs her şeyi duruyor. Daha titreşimi çalıştırmadık bile. Şubatta indirimlerden almıştık. E bebek üzerinden almıştık. Ancak İstanbul içi elden vermek istiyorum. Altı bin.