hulyaakhan oğlum 22 aylık ve doğduğundan beri kedimiz var. Tüy sorunu için tüylerini kestiriyoruz onun dışında zaten bir sorunu yok. Hatta şu an arkadaş gibiler oğlum sarılır,öper,topuyla oyunlar oynatır falan.
Size söylenilenler bana da söylendi he he dedim geçtim,evime belki bir kere gelen insanın görüşü benim için hiç önemli değil 😂