Anneler selam, bebeğim bugün 1 yaş aşılarını oldu 2 koldan 1 bacaktan. Ancak çok huzursuz sürekli canı yanar gibi ağlıyor. Uyumuyor. Tam uyudu diyorum bağırarak ağlıyor uyanıyor. Ya da sıçrıyor uykusunda öyle uyanıyor. Yemek yemiyor. Ateşi ya da aşı olduğu bacağında basma sorunu vs yok. Normal mi bu şekilde olması? Ne zamana kadar devam eder? 😞😞 çok üzülüyorum bebeğim böyle olunca