Kızlar benim spreyim var ama adetim de yedi gün gecikti dün bir kaset test yaptım bir 1 saat sonra falan baktığımda çiziği vardı sonra sabah da erken gebelik testi yaptım onda da çok hafif ama çok hafif bir çiziyi var yani tam da belli olmayacak şekilde gebelik testinde erken gebelik olanda napmam lazım