kahvecihanim valla her kafadan bi ses çıkıyor ben yas siniri yok diye biliyorum ben 37 yaşımda 2 çocuktan sonra baglattim sezaryan olduğum sırada gorumceme de teklif etmişler 31 yasindaydi 2.dogumda ama o baglatmak istemedi düşünceni doktora soyle bağlar ben doktordan rica ettim eminsen sorun yok bağlarız dedi