beerrff Siz daha iyi bilirsiniz tabi kreşe hazır olup olmadığını. Sadece şunu söyleyebilirim: Kreş de olsa belli bir disipline ve programa uygun devam etmesi bence çok önemli. Şunu demek istiyorum, demişsiniz ya istediğimde haftada 1 götürürüm vs diye, o şekilde yapınca çocuğun aidiyet hissinin oluşmasına pek fırsat olmuyor. Düşünün ki sınıfındaki çocukların neredeyse tamamı hep aynı günler, aynı saatler oradalar. İster istemez o çocukların kendi aralarındaki ilişkileri gelişiyor, gruplaşma oluyor. Daha az giden, daha geç giren / erken çıkan çocuk arkadaşlarıyla beraber yapabileceği bir şeyleri kaçırıyor, dışarıda kalıyor. Bir de öğle uykusu, yemek vs çıkarınca geriye de birlikte vakit geçirecek az zaman kalıyor. Kısaca demek istiyorum ki kreşe başlatacaksanız da sınıfın dinamiği neyse kendinizi ona uymaya zorlamanız çocuğunuz için daha iyi olur. Çocuğun kreşte arkadaşlarıyla bir rutini olur, kreşe ve sınıfına daha çabuk adapte olup, ait hisseder. Ayrıca gitmeme seçeneği olduğunu bilince çocuklar bunu her fırsatta kullanmaya çalışıyor, kesin bilgi :)