kaandurumoms Kızımın kafası çok kötü durumda. Zeytinyağı sürmeme rağmen dahada çoğaldı sanki ne önerirsiniz kızlar? Mustela şampuan kullanıyorum. Şampuan mı yaptı acaba?
koparal kaandurumoms ben hiç şampuan yapmadım. Bebek bakım yağı sürüyorum 3-4 saat bekletip konakları soyuyorum . Fazla yağ terle gidiyor saç derisinin havasız kalmamasına özen gösteriyorum
Bebegimm1 kaandurumoms zeytinyag daha fazla çoğaltıyor bende bi kere sürmüştüm kötü olmuştu aktardan soğuk sıkım hindistan ceviz yagsı aldm onunla geçirmiştim ünlü bir doktor önermişti ecoweel şampuan konagıda önlüyormuş kullananlar öyle yazmıştı
TalentedMom kaandurumoms zeytinyağı sürmeyin asit oranı yüksek daha da arttırırsınız ben konaktan oğlumda çok çektim soğuk sıkım Hindistan cevizi yapı sürüp beklettim sonra konak tarağı ile taradım konaklar hemen çıkıyor zaten sonra duş aldırdım bu çok iyi geldi en sonunda saçlarımı kestirdim çok dökülüyordu sonra bir daha da konak olmadı
koparal kaandurumoms olur olır. Dediğim gibi sürüp bekletin. Tırnağa bile geliyor yumuşayınca. Daha da çıkmıyor sonra
melisimm_ kaandurumoms zeytinyağı sürüp sıkı dişli bir tarakla kabukların tersine doğru taradım. Tek seferde bitmişti benim çocuğumda
myybabyy Offff çok fena olmuş ya, kıyamam. Yanlış anlamayın ama bukadar olana kadar hiçmi farketmediniz. Resmen kabuk bağlamış. Ben zeytinyağı sürüp bekletip tarıyordum ⅔ aylık olana kadar ama benimki çok azdı. Buna ne fayda eder bilemedşm
kaandurumoms myybabyy ilk çıktığından beri yapıyorum saçları dökülünce dahada belli olmaya başladı saçları olduğundan farketmedim aslında
papatyam33 kaandurumoms ya canım benim de oldu yeni ben önce zeytinyagı sürdüm 1 saat beklettim sonra Konak tarağı ile taradım veya sarı tarakla sonra banyo yaptırdım hiçbir şey kalmadı
kaandurumoms papatyam33 şimdi dişli tarakla taradım zeytinyağı sürüp biraz bastırdım çıktı hergün böyle deneyeyim
yzerdem Hindistan cevizi yağı sürüp tarayıp birde clinid konak şampuanıyla yıkadım bende. 1 haftaya geçti
cnhavva kaandurumoms ben olusmaya başladığını anladigimda yaglayip ovuyodum biraz sonra banyodayken de kafasini agiz mendili vs yumusak biseyle yikiyodum cikiyodu saclar varken temizlemek daha zor ben 2 aylikken cok dokuluyo diye kesmistim agzina gozune giriyodu
1pekmom_ kaandurumoms zeytinyağı sürüp bekleyin biraz daha sonra konak tarağı ile tarayın mis gibi olur