Merhabalar bebeğim bir aylık ama çok gazlı son üç gündür... brokoli tarzında birşeyler yemiştim iki gündür deli gibi ağlıyor...
Ne yemeliyim ne içmeliyim hiç bilmiyorum.. o yüzden beslenmemi kısıtlamaya karar verdim..
Bunun içinde bi beslenme Programı yapıcam ara öğünler, kompostolar, süt artırıcıı özellikli yemekler, anne sütünden bebeğe geçen sakinleştirici çaylar, gıdalar...
Bildiklerinizi yazabilirseniz hepimize faydalı olur diye düşünşyorum..🤷🏼♀️