Kızlar bebem 1 yaşında herşeyi ağzına sokuyor ve kemirmeye çalışıyor normal mi Allah aşkına bi söyleyin yoruldum ağzından kâğıt alıyorum sürekli 1 sn yalnız bırakamıyorum kitaplıktan bizim kitapları alıp kemiriyor onları yukarı kaldırdım kendi kitaplarını kemirmeye çalışıyor onları alıyorum elinden bulaşık makinesinde mıknatıslı puzzle oyuncakları vardı oynuyordu ne güzel şimdi onları da ağzına sokmaya başlamış kenarlarını kemiriyor sinirlerim bozuldu. Etrafta bişey bırakmamaya çalışıyorum açabildiği çekmecelerden bişetler buluyor bu sefer hop ağza