sudenaz0 buseatabay merhaba İzmit’in neresindensiniz bende izmirdeyim bebek arabası arıyorum durumu nedir bahseder misiniz?
buseatabay sudenaz0 merhaba yorum yapmıştım ama silinmiş, hiçbir sorunu yok sadece bir kere kullandım kardeşimin bebek arabası olduğu için onu kullanıyorum bunu da kaldırdım sağlam durumda 🌺 Karabağlardayım :)
sudenaz0 buseatabay ben yorumunuzu okudum yanıt yazdım o da silinmiş biraz bahseder misiniz resim falan atma şansınız varsa çok iyi olur
buseatabay sudenaz0 bu şekilde yükledim açılıyor mu ? Sadece bu fotoğrafta kullandım sahile giderken,gri antrasit renkte hiçbir sorunu yok,ben baston bebek arabası seviyorum katlanması kolay oluyor kabarık değil 2 tane olduğu için satıyorum
kader539_ buseatabay ben aldım artık aynısından gerek kalmadı ama gerçekten çok rahat. Baston araba düşünen mutlaka vardır inşallah bir alıcı çıkar 🙏🌸