Daha yolun başındasınız endişelenmeyin keşfediyor şuan. Bende çok stres yaptım çok üzülüyodum zamanla rayına oturuyor. Hiç acele etmeyin zaten tadım süreci mümkün olduğu kadar rahat olun şimdi geriye dönsem kesinlikle rahat olurdum ek gıda konusunda hiçç kafanıza takmayın geçicek bu süreç