karimle merhaba ben de hamileyken emzirmeye devam ettim yaklaşık altı ay. Bana doktorum şunu söyledi kasılma ve kanama olmadıkça emzirebilirsin ama hamileliğin son dönemlerinde bırakmanda fayda var çünkü emzirirdikçe kendine suni sancı vermiş olursun ve erken doğuma sebep olabilir. Ama emzirdiğiniz bebek için hiçbir sakıncası yok zehirlenme gibi bir durum yok. Sadece üç kişiyi beslemek biraz zor olacak sizin için fazla yorgun olabilirsiniz. Ama tabi sizin için doktor muayeneden sonra karar verir. Bana kanama ve kas olmadıkça emzirmeye devam etmen de bir sakınca yok demişti