ceydaunlu Bebeğim 40 günlük. Akşam 10:30 dan sonra emzirmeme rağmen açlık ağlama krizine giriyor. Mamayı verince sanki hiç emmemiş gibi yiyor sonrasında sakinliyor. Bu durumda ne yapabilirim? Aynı sorunu yaşayan var mı?