derin0_ 6.2lik deprem anında çok sallandınız mı. Ben çarşıda 4. Katta oturuyorum ev çatır çutur ötmeye başladı ışıklar geldi gitti ev birden sağa sola yatmaya başladı siz nasıl hissettiniz. Acaba bizim bina çok eski ve dayanıksız mı o yüzden sordum kıyaslamak için