Zelihab yalnız degilsin bende aynı süreçlerden geciyorum 4,5 yasinda oglum 16 günlük kızım var kucukten ziyade buyuk daha hassas kırmamak icin insan ustu çaba gösteriyoruz, surekli kardesini sevmek istiyor ama bizim gibi narin davranmıyor tedirgin oluyorum ve asiri derecede şımarık hareketler yapmaya başladı boyle degildi neyseki 1 eylulde okulu baslayacak anaokuluna gidecek cok sukur kendide gitmek istiyor biraz havasi degissin ona bile razıyım inşallah zamanla yeni duzene alisacak bence ilk etapta eve yeni bir birey gelmesini kolay hazmedemiyorlar o yüzden zorlanıyorlar