perimom_ Kızlae bebeklerinize hangi zeytinyağı kullanıyorsınuz yemeklerinnde ben dün file marketten bitane aldm amaa organik kullanabilirim dimi ? )
KuzeyinAnnesi03 perimom_ yo ben normal yağ kullandım ki artık organik birşey bulmak çok lükse kaçıyor teyzem Ege’ye Akdeniz’e çok gidiyor gittikçe ordan getiriyordu bana ama genelde evde ne varsa o 😂
xfttmnurr perimom_ ek gıdaya başlamadık ama başlarsak muhtemelen köyden organık zeytınyağı getırırler herhalde
hazale966 perimom_ ek gıdada og organik zeytinyagı kullandım 1 yaşından sonra yudum markaya geçtik doktor tavsiyesi ile
gg3848 perimom_ ben og markanın aldım memnunum ilk dönem bebek zeytinyağı kullanmakta fayda var bence