ayseayseasyse Kullanan var mı? Yeme içme düzenim pek iyi değil. E sıcaklarda balık vs de yenmiyor. Hamilelik dönemimde kullanmıştım. Emzirme de de kullanabilirim diye düşünüyorum. Var mı kullanan?
birerkekbirkizannesii ayseayseasyse doğumdan 3 ay sonraya kadar doktorum kullan dedı kızım 8 aylık bağışıklığım düşük sütte verdıgım ıcın çabuk düşüyorum hala kullanıyorum
ayseayseasyse birerkekbirkizannesii süper o zaman ciddi bir sorun olmaz. Doktora da sormak istemedim açıkcası bu da sorulur mu der mi diye 😅