Günaydın herkese, dün akşam parktaydik arkadaşım ile kızlarımız aynı yaşta hatta onun ki bende Bi yaş büyük olabilir çünkü kızımdan hem uzun hem büyük gösteriyor yani aynı yaşta olsa her neyse, yatsı ezanı okundu bi baktım kızı koşarak geldi ağlıyor neden ağlıyor diye sorduğumda ezan sesinden korkuyor dedi şaşırdım, baktım kızda annesine anne ezan okunmasın ya diye ağlıyordu, kızımda tabi anne arkadaşım niye ağlıyor dedi bende demedim ezandan korktuğu için ağlıyor benim kız da ona bakar korkar diye, dedim karanlık olmuş eve gitmek istiyor ondan ağlıyor dedim, tabi annesi yok ezandan korkuyor diyince kızım allahtan arkadaşına korkma ben korkmuyorum dedi, ben ilk defa rast geldim ezan sesinden korkan çocuğa siz ne düşünüyorsunuz rast geldiniz mi