Arkadaşlar bebeğime 19 temmuz da 1.ci doz rota aşısı verdik 2.ci dozu da dün verdik yani ayın 17 de ikinci dozu verdik . 4 aylık aşısıda ayın sonunda olacak arasındaki süre ne kdr olmalı ? Çünkü bizim ilk doz aşı aslında temmuz 24 de verilecekti aşıyı erken almıştık dolapta duruyordu dolabım bozulunca bebeğe aşıyı vermek zorunda kaldık . Ondan dolayı sağlık ocağına gidemedik