Dmla34 birrannemeselesi kızlar ben de şu an iki yıldır bir spreyim var ve yedi günlük adet gecikme var testlerimi atsam size baksanız ve baş dönmem var hafiften mide bulantım hissi var akıntım fazla bir atayım size bir bakın
birrannemeselesi Dmla34 ya istiyor musunuz bilmiyorum benim de bugün 8.günüm gecikmede testte pozitif di fotoğraf da çok çıkmadı ama bariz belliydi kan negatif çıktı
Dmla34 Spiral var ya ondan dolayı biraz var mı yok mu arasındayım ama bilmiyorum olmasa çıkmaz diye düşünüyorum siz nasıl düşünüyorsunuz mesela
Dmla34 Dmla34 Benim bir de iki yaşında oğlum var ben de ona hatta adetime yedi gün vardı kasetle öğrenmiştim küçücük bir silik çizgi çıkmıştı daha ama adetime yedi gün vardı yani bunda da yedi gün geçtikten sonra bunları görüyorum bir de spiral ile
birrannemeselesi Dmla34 canım bizim acilde önce ebeler ilgileniyor doktorla hiç görüşmedim spiralli olduğunu ve geciktiğini testin de pozitif çıktığını söylersen yapar
Dmla34 birrannemeselesi işte bizim burada da bazı hastanelerde doktorlar kadın doğuma direkt gitmen lazım diyorlar hiç acilden bakmıyoruz diyorlar
birrannemeselesi Dmla34 valla bende bilmiyorum ki daha olmadım da yani benimde akıntım çok ama o kadar. Sende biraz bekle istersen hala olmazsan gidersin artık.
thetkc birrannemeselesi Ben spiralle hamile kaldım, kızım spiralle doğdu 😂😂😂 şuan 9 aylık 🥰🍀 2.çizgi görünüyor ; ya tekrar idrar testi (sabah ilk idrarla) yapın ya da kosti garanti kan testi yaptırın 🍀