Burda uyku basliginda dolanmaktan baslik acmaktan her seyden biktim dogdugundan beri perisanim uyku konusunda egitim bile aldik tamam iyi hos desteksiz uyuyor ama 30dk gunduz uykusunu cozemiyoruz. Ya hic bir sey yapamiyorum her isim kaliyor her seferinde bi 30dk ustune uykuya dondurmeye calisiyorum yok cok nadir 1 saat uyudugu oluyor kafayi yiyorum ne yaptim da boyle uyudu bir daha uyusun diye. Cildiracagim artik sinirlerime hakim olamiyorum gercekten gececek mi uykusu uzayacak mi ya da ayni durumda olan var mi en azindan yalniz olmak istemiyorum 6,5 aylik ve 30ar dakikadan gunde 3 uyku yapiyor toplam 1,5 saat uyku saka gibi tek uykuda bu kadar sure uyumali zaten. Ne yapacagim bu gunduz uykularini ya zaman gecmiyor yemin ederim aksama kadar ek gida donemindeyiz yiyecek bile hazirlayamiyorum cunku vakit yok uyanikken de tek durabilen bi bebek degil