Mrvalpr Bu ülkede duygusal yaklaşmaya mahal vermemek gerek. Kardeş, yoldaş diye düşünürsek vah halimize. Oğlum 1 yaşına girecek yarın. Allah’ım isteyene nasip etsin ama asla. Ekonomik olarak bir kere zor. Ben şahsen oğlumun okul hayatı ile birlikte iş hayatına dönüp geleceği için birikim ve yatırım yapmak istiyorum, hayatta başka bir amacım yok. İşin bir de karakter kısmı var. Biz istediğimiz kadar iyi huylu, ahlaklı, hayvansever çocuklar yetiştirelim dışarısı artık kız erkek farketmeksizin hiçbiri için güvenli değil. O yüzden sadece oğluma %100′ümü vermek istiyorum.